SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 26 januari 2012

Statistik

Var inne hos Nanny och blev inspirerad att kolla vad ni söker på för att råka hamna hos mig. Det var inte så rolig statistik utan mest Skolgatan,hoppas det är mig ni letat efter då:)



Sen kan man även se vart i världen ni är när ni kikar in



Jag är ju poppis i Ryssland?

Detta är statistik från senaste veckan,kanske kommit många downs-barn i Ryssland,fast då borde dom sökt på downs...?:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Haha! Ja där ser man! Min första tanke tar jag med dig på jobbet sen :)!

Jenny H sa...

Sv: ja jag tror att lite kvalitetstid med Jessica är svaret på allt :)!
Sen lär väl minianne ha vaknat upp idag med värsta bihålevärken! Bytte dock lungor på henne när jag var klar men inte ansikte :)!

Pöss!