SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 7 januari 2012

En ny vän:)










I förmiddags gick jag och låna en kaffebryggare hos mamma och pappa,men när jag kom hem väntade en överraskning:),så nu är jag glad att min gamla gav upp för denna är mycket finare och gör godare kaffe,ska bara läsa på och försöka lära mig alla inställningar. Min man han kan han<3!

Nu ligger jag i badet och snart är det premiär av gladiatorerna,måste vi ju se eftersom vi var på inspelningen men vi var på semifinalen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny H sa...

:)
Perfekt!

Camilla J sa...

Härligt, med en jura eller? Jag kommer och provssmakar en da :-)

ylvisen sa...

Han har gjort det igen!! Underbart! Men jag undrar hur den ser ut, fortfarande inga bilder i min lur! Hm!