SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 17 oktober 2009

Irriterad!

Min mobilblogg funkar inte,har försökt skicka bilder flera gånger och sladden att föra över kort från mobilen är borta,tråkigt jag vill ha bilder på min blogg!

Vi har vart i lekparken på förmiddagen med Ylva och Felix innan dom åkte hem. Sen har vi slappat,jag har sovit en stund. Nu äter barnen pizza-smörgås och när dom har lagt sig ska jag och Martin äta hemmagjord pizza,mums. Var jättelängesen vi åt det.
Ikväll blir det en ny Johan Falk film,den första av dom nya var iallafall superbra så jag hoppas på en bra fortsättning.

Hoppas kunna lägga upp bilder imorgon. Trevlig lördagkväll på er!

2 kommentarer:

stina sa...

Jag har sett 3 av Falks filmer och tycker att alla vart bra..Hoppas du tycker de oxå trisst att kolla på dålig film

Malin sa...

Usch, finns inget värre än teknikstrul. Hoppas du får igång det snart, det är så roligt med bilder. Kramar!