SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 27 oktober 2009

V. 17


Ja redan v.17,snart halvvägs. Jag vet inte om jag känt några rörelser än,ibland får jag för mig det men jag vet inte.. Längtar till att ha gjort ul så det blir mer "på riktigt" att det verkligen är nått där inne. Ebba blev trött efter sprutan,hon hade sovit mycket på dagis och idag fick jag väcka henne vid kvart över 9. Nu har hon badat men verkar lite slö,hon har ingen feber och det är ju skönt.

13 kommentarer:

ylvisen sa...

Wihooooooo äntligen en bild! :) Redigera om texten bara för den syns inte :)

Fisan sa...

Säger som Ylvisen, fast med betoning på ÄNTLIGEN!!! ;-)

Du är så fin, med eller utan en liten bebismage!

Kram kram!

Fisan sa...

Snygga jeans förresten! ;-)

jennie sa...

guuud, vad tjock!!! ;)

Erika sa...

Ja, den magen var inte stor för att vara tredje barnet. Kul med lite spänning i livet ;-)
Det lunkar ju lätt bara på menar jag.

Rebecca sa...

Söt liten mage!

Mor sa...

Hihi vart är magen??
(Nä skoja bara den är såå söt den lilla lilla)
Kram

Jenny H sa...

Du är så fin Jessica! Precis som du alltid är! Men bebismagen klär dig verkligen :-)!

Kram!

sara sa...

Nu har det allt blivit en liten bula. =) Härligt med växande mage när det är av en sån bra anledning! =) Kram på dig

Malin E sa...

Jättefin liten mage,nästan så man blir lite avis ;o)
Kram!

Mamma till tre sa...

nej men...sicken tjockis du har blivit då jessica...=)) Nä, inte riktigt va? men en söt liten mage har du=) Kuuul!! Superglad för eran skull, (och lite avis)
Kram

Johanna sa...

åååh vilken liten gullig mage fru Kraft har.....redan v 17. Snart UL då. Grattis igen och Kram

Helene sa...

Å vad mysigt det ser ut med din fina mage :) Jag vill också ha en sån :) Kom gärna förbi en dag på en kopp. KRAMAR!