SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 7 oktober 2009

Trött

Har inte hänt så mycket här idag,jag och barnen har vart på gymnastiken,båda barnen och mamman var trötta så Lucas gnällde endel och Ebba ville inte göra så mycket och mamman hade inget tålamod:-) Men det gick fint ändå.

Nya bilen går iallafall fin,fint jätteskön att köra!

Nu ska jag ta mig en knäckemacka och kolla på efterlyst,lär väl somna efter 5 min. Imorgon ska vi på ds-träff.
I helgen åker jag och Fia till Jennie i Norge,utomlands alltså:-)!

3 kommentarer:

marica sa...

Samma här, trött och exakt samma på gympan :) Jag trött o barnen trötta..
Jag ska kolla Greys och kommer förmodligen somna snabbt!
Norge låter kanon kul! Kör lugnt!
KRAMKRAMKRAM

Jenny H sa...

En sov-så-gott-kram till dig min vän. Det behöver du!

Kram!

Emma sa...

Åhh va skönt med en liten tjej helg! Passa på att vila rejält!

Kram Emma