SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 16 oktober 2009

Ja vad tycker ni...

..om nya Ica-reklamen?

Jag tycker den är jättebra,speciellt när man läser varför:http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampanjer/article90498.ece

Jag gillar Jerry,han tar ingen skit!Ska bli spännande att se fortsättningen. Och jag gillar ica som ska rekrytera folk med funktionshinder,äntligen ska dom få synas:-) Bra jobbat ICA!

4 kommentarer:

jennie sa...

Tack för att jag får se svensk reklam :)
Söt kille -vill oxå se fortsättningen jag..

Jenny H sa...

Kan bara hålla med!
Bra jobbat ICA!

Kram!

Patricia sa...

Jag tycker den är mysig! Har själv en "lillebror" som har kromosomfel men har dessutom autism och är hörselskadad. För mig är det en självklarhet att alla ska få möjligheten att jobba! Kramar

HÖJDPUNKTER sa...

Håller med till tusen!! Bra ICA!