SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 15 oktober 2009

Västeråsbesök

Idag lämnade jag barnen vid 11-tiden,dom ska ta kort men var försenade så jag behövde inte vänta,annars skulle jag väntat och tagit med dom hem men nu fick dom äta på dagis,skönt för det hade blivit stressigt annars. Jag har försökt få lite ordning här,tvättat lite och tänkte fixa så jag kan springa övert med snabeldraken imorgonbitti.

Imorgon får vi nämligen finbesök,då kommer den här söta grabben hit och även hans söta mamma då:-):
Det är ju Ebbas blivande man,Felix och han är ju så söt! Ska bli kul att ha dom här.
Nu ska jag äta!

10 kommentarer:

ylvisen sa...

Varsågod! :)

He he, ja det ska bli himla trevligt! Jag hör av mig när jag närmar dig och du kan slå på kaffebryggaren! :)

Snabeldraken??? Hjo-språk?

KRAM

ylvisen sa...

Ah dammsugaren?? Men Roger då?

ida sa...

Hihi :) så det är hennes man :) gulligt!!!

jennie sa...

Åh, gud så söt kille det var!

Anonym sa...

Vilken goding. Han och Ebba kommer bli världens sötaste par!!
Kram Johanna

Jenny H sa...

Verkligen en passande man åt Ebba! De två skulle slå världen med häpnad!
Fotograferingen gick så bra idag! Lucas behövde hon bara knäppa två kort på, sen var det perfekt! Han är ju så fotogenic (har ingen aning om stavningen..)!
Ebba ville inte alls till en början, men när fotografen kastade undan den otäcka fågeln hon hade med sig då skrattade Ebba gott och det blev några riktigt härliga foton på henne :-)!
Gruppbilden vet jag inte hur den blev, är ju svårt att ha koll på allas miner! Hade full sjå med mig själv ;-)!

Hoppas ni får en trevlig helg!

kramar!

Mor sa...

ÅH så söt o charmig kille!!
"VILKET PAR"
Han får mer än godkänt som hennes äkta hälft!!
Kram mormor o morfar

marica sa...

Trevligt med besök :)
KramKram!

farmor sa...

Vilken pangkille!Hoppas han är strong också för annars tar väl fröken Ebba kål på honom!Härligt att du hade det bra i Oslo!Vi är i Meteora där man spelade in For your eyes only på klostret här.Häftigt ställe.Ha en trevlig helg med era gäster.Pus o kram från farmor o farfar

Mor sa...

Jaa nu vill vi allt se en bild sen på "paret"ihop OK?
Ha det nu riktigt bra med mor o son
Kram