SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 8 juli 2009

2 dagar kvar

sen semester!! Fast jag kommer ju inte njuta av semestern förrän på söndagen,tror inte jag hinner lägga mig och läsa bok på fredagen:-)

Kollade vädret på SMHI precis och det ser lovande ut,sol,moln och kanske regn men på smhi-bilden regnar det på andra sidan vättern och dom brukar ju alltid ha rätt;-) det vore skönt om solen skiner vid fotografering och efter kyrkan en stund när vi ska ströga,helst utan taket på:-)

Jag längtar tills på fredag,då kommer Micke och Ylva hit,Lucas ska sova hos mormor och morfar så vi får nog en lugn fredagkväll för oss själva,ska bli så kul. Ylva ska fixa mina naglar. Sen längtar jag till lördag-morgon när jag ska till Lisa,spännande!

Hepp nu ska jag ut och prova min klänning igen,måste se så jag kommer i den fortfarande:-)

5 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag provade min klänning igår och tack vare yoghurt och vatten i en vecka (inte riktigt, men återhållsamhet iaf) så sitter den så perfekt den bara kan. Inget väller över! Hurra! JAg längtar lika mycket som du. Nervositeten har kommit! Kram

Jenny H sa...

Jag ska hålla alla tummar jag har för att vädret ska sköta sig på lördag...
Hade gärna tagit Ebba redan på fredagkväll så ni hade fått vara HELT barnfria men tyvärr kan jag inte det.. Men säg till martin att ringa så fort hon vaknar på morgonen så kommer jag som ett skott!

See U soon!

marica sa...

LÄNGTAR!!

Lisa sa...

ååå jag längtar oxså =)
jag har varit hos Hjo blomster å pratat oxså!
Men vi ses redan i morgon bitti!
Kraam

ylvisen sa...

Härligt var ordet! Vädret ordnar sig, det kan vi inte göra så mycket åt!

Jenny! Ebba låter du bli på fredagkvällen, henne ska jag krama!

PÖSS!