SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 29 juli 2009

Ännu en dag

av semestern har passerat,vi har vart på skolgårdens lekpark sen var vi med Marica och barnen och spelade minigolf,Lucas tyckte det var jättekul så han vill göra det snart igen.

Ikväll har vi vart hos Mojje och Jenny,tack för en trevlig kväll!'

Det märks på Ebba att hon trivs hos dom,hon var på sitt bästa humör och när vi skulle gå stod hon kvar i dörren och vinkade "hejdå" till oss,men det var inga problem att få med henne hem ändå.


Imorgon är min plan att åka till Skövde och fixa glasögon till Ebba,vi var inne på synkontroll torsdagen innan bröllopet och då visade det sig att hon är lite översynt så nu blir det bågar till henne.


Nu ska jag se på Fredagen den 13,Martin har lagt sig,han vågar inte se sånt så jag får titta själv för jag älskar sånna filmer:-)

5 kommentarer:

Mor sa...

Varför ringe du inte mig??
Du vet ju vad jag tycker om sådana filmer!en annan gång kanske??
Kram

Jenny H sa...

Tack själva för en trevlig kväll!

Ja Ebbisen var verkligen på ett härligt humör! Man kan ju inte se sig mätt på henne! En riktigt härlig pajas :-)!
Känns kul att Mojje o Ebba trivs så bra med varandra oxå!
Hoppas Lucas fick lite av sitt xbox-sug stillat igår..

Ha en bra dag!

Kramar!

Malin E sa...

Usch jag gillar inte heller sånna filmer...fniss..kan inte sitta still i soffan när det blir för spännande och otäckt ha ha ha ;o)
Kram malin

sara sa...

så Ebba ska få glasögon, hur pass översynt är hon? Ida är tydligen väldigt översynt. Men fungerar super bra med glasögonen! =)

Marica sa...

Du är tuff som vågar titta på läskiga filmer själv, jag hade ringt mamma :-) och haft henne som sällskap!
Jag hoppa ju till och med till flera gånger när vi såg nya Wallander igår ;-) hi hi!
Ska snuttan få glasögon, hon vänjer sig säkert sig vid dom och vill ha dom på sig!!
Minigolf imorgon kanske?? Bara jag och mitt mellanbarn i så fall :-D
Kram!