SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 31 juli 2009

Tack Jennie!





Idag hade jag och Martin fått paket på posten,det var album som Jennie gjort från vår bröllopsdag,det är liksom en riktig bok,superfint!! Hon är ju otroligt duktig den där Jennie alltså! Här har ni fått en liten tjuvkik,jag är så glad och nöjd över denna fina bok.
Annars idag har vi sorterat skräp så Martin har kunnat köra till tippen,spelat wii,vilat och nu ikväll har vi vart hos Urban,Camilla och Tuva och ätit god mat.
Nu ska vi se en film eller gå och sova,jag tror det blir sova....

7 kommentarer:

Mor sa...

Ska bli spännande att titta i denna fotobok!!
Vilken skicklig Jennie!!
Nu kanske det kommer ett foto i tidningen också??
Kram

Mor sa...

Jag vet att det är många som väntar på detta
Alla på stan frågar (när kommer en bild i tidningen?)och man får svara jag vet inte? men nu kanske??
Kram

Marica sa...

Verkligen jättefint!! Toppenduktig är hon!! Kram!

Jenny H sa...

Vilken fin bok! Ett perfekt minne av en perfekt dag! Ska bli spännande att få kolla i den!!

ylvisen sa...

Verkligen jättefin! Vad var hon så nervös för? :) Kanon, fint minne!

Kram ylva

Anonym sa...

så bra att den kom fram och att du blev nöjd. :)

*jennie*

Rebecca sa...

Fint!!! Vår fotograf ska göra en bok åt oss också, det är mycket roligare än ett vanligt album! Jag gjorde en bok när vi hade varit i New York nu i våras och det är jättekul att ha! Den kommer ju att hålla jämt.