SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 27 juli 2009

Skitväder!

Nu är jag trött på detta väder!!

Idag efter att Wilma hade lämnat oss åkte jag ut och målade det som ska bli foder och vindskivor,skönt att få det gjort.

Efter målning åkte jag och handla,helt själv det är så skönt och nu handlar ju jag med självscanning och eftersom inte Lucas var med fick jag sköta den själv,kul:-)
Jag svängde förbi mediamarkt och köpte 2 filmer så det blir det säkert ikväll. Nu ska jag och min man:-) äta vuxenmiddag. Jag har gjort biffar med fetaost och soltorkade tomater i mums!

2 kommentarer:

Marica sa...

Ha ha nu låter du vuxen, min man :-) men det låter fint!!!
Handla själv, jag som har haft såå tråkigt idag kunde ju fått följa med :-)
Film,, me like.. :-) Någon man får låna???
Natti söta du! Kram!

Jenny H sa...

Ja vädret kan man ju bli lite bitter på.. Jag har inget emot att sitta inne någon dag ibland, men inte HELA semestern!

Jag antar att det är wallander filmen ni köpt??!! Rätta mig om jag har fel..

Somnar ni gott till Varuhuset på kvällarna då? Tror det är dags för oss att plöja igenom ett avsnitt när Mojje kommer från KSS idag!

Idag ska jag oxå självscanna på Maxi! Premiär, det är ju du som fick mig att vilja pröva det!

Ha en fin tisdag!!!

Kram!