SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 3 juli 2009

Ja,ja

Jag är väldigt dålig på att uppdatera nu för tiden men det är mycket nu och varmt!

Idag har vi iallafall vart hos Urban,Camilla och Tuva efter jobbet och badat,solat och drack öl,så gött tills regnet kom,vi fick ösa in alla saker och rusade in. Men nu känns det friskare i luften så hoppas vi på sol imorgon igen.

Imorgon kommer Jenny hit så ska vi göra en testfrisyr på Ebbas hår,Jenny ska fixa henne på bröllopsdagen,så jag får sitta i lugn och ro(eller ro kommer jag nog inte känna då..:-))hos frissan. Tack för hjälpen Jenny!

Fattar inte vart tiden tar vägen,snart är jag verkligen fru Kraft,jag längtar!!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Ska bli så kul att få fixa till Ebbisen till bröllopet! Inga höga förväntningar bara.. Får väl se imorgon vad hon gillar att sitta stilla och bli frissad! Kanske framför Tvn med en Lotta eller Pippi-film ;-)!

Ha en fortsatt trevlig helg så ses vi imorgon! Jag hör av mig imorgon innnan vi/jag kommer!

Kram kram!

ylvisen sa...

Jag vet, tiden finns inte när det är så fint väder men nu ska det ju bli sämre. Måste kika långtidsprognosen inför helgen!

Hoppas Ebba sköter sig :)

Emma sa...

De verkar va lite halv dött av värmen hos de flesta bloggarna ;) Men nästa vecka skulle de visst bli lite regn, då kanske vi vaknar igen ;)

marica sa...

Jag längtar oxå tills du ska bli fru Kraft!! KRAM!