SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 13 juni 2010

Söndag


Lucas är på kalas hos kusin Linnea i Göteborg,GRATTIS till henne,han åkte med farmor och farfar dit.

Jag,Martin,Ebba och Mira gick ut en sväng efter frukost,hälsa på hos Fia,Fredrik,Axel och Wilmer så det blev lite kaffe där.

Nu är Martin iväg och slår några bollar på golfbanan,barnen sover och jag sitter här,men sen ska jag ut på promenad med mina Sofior,hoppas det inte blir regn,än så länge har vi haft riktigt fint väder.

1 kommentar:

Jenny H sa...

Ja det var kul att få lite ny design på bloggen. Ville ha den lite mer somrig nu... NÅGONSTANS vill man ju få sommarkänsla!
Hoppas det krånglar mindre nästa gång du testar :-(

Kram!