SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 8 juni 2010

Är vi lika?

Tycker Mira blir mer och mer lik storebror.


Mira tränar nacken,börjar bli rätt stadig nu

Ebba har vart ute och lekt själv idag för Lucas vaknade med magont och kräktes några gånger,sov en stund sen åt han smörgås och blev pigg.

Martin var dålig igår så det är nog nått som går,hoppas vi andra klarar oss.

Idag fick jag paket av min man,han är så bra på att ge mig presenter och blommor,jag är usel på att ge nått till han,men det kanske brukar vara en av varje i ett förhållande?Ska försöka bättra mig på det=). Jag fick iallafall Martina Haags nya bok,jag tycker hon är skitbra och rolig! Tack för den!



8 kommentarer:

Malin sa...

Vilka ögonfransar Lucas har! *vill ha*. Hoppas sjukan blir kortvarig och att ni klarar er. Kram!

Familjen Lindström sa...

Jag gillar också Martina Haag, men det var ett tag sedan jag läste något av henne nu.

Kram!
PS. Det var kul att träffa dig i helgen!

Hoffa sa...

Du har en så fin man=). Kram kram till hela familjen

Jenny H sa...

Säger som Hoffa jag...!
Kram!

ida sa...

Gullig karl du har då :)

marica sa...

Sådanna män växer inte på träd :)
Sötisar till barn! Hoppas ni andra klarar er! Kramiz

ylvisen sa...

Ja jag är så avundsjuk på dig, jag får aldrig nåt! :(

Jag tycker mira är lik lucas på bilden!

:)

Rebecca sa...

Jag läser Martinas senaste just nu och skrattar hela tiden. Igenkänningskomik på hög nivå.