SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 16 juni 2010

Livet är lätt

att leva just nu,härligt väder,ledig och mycket fika=)

Jag och Mira starta dagen med fika på vete o råg med en arbetskamrat.
Sen rensade jag framsidan,det behövdes verkligen,skulle klippa våra träd också men hittade inte sekatören,jag har typ sett den varje dag känns det som,den har legat och gett mig ångest för att jag inte tagit tag i det och nu när jag skulle då hitta jag inte den... Får leta vidare imorgon.


Efter dagis hängde vi med hem till familjen Smedberg på fika,vi blev en hel drös tillslut,så härligt väder,skönt att man kan vara ute. Mycket trevligt!


Och ikväll har jag ridit denna fina häst,wohoo det var ju kul. Jag var supernervös innan,är ju ca 20 år sen sist jag red,men hon var så snäll och vi skritta bara men jag fick mersmak,tack syster yster för ridturen!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Behöver ni sällskap till hästarna nån gång så är jag frivillig! Har inte ridit sen jag gick på ridskola och jag kan verkligen längta ibland!!!

Kram!!

Skolgatan sa...

Ja vad kul,klart du ska med=)

ylvisen sa...

Åh var roligt att rida, fast hästar är ju farliga...

Ni ser ut att ha haft det bra, har läst ifatt lite. Kan instämma att hjo är väldigt fint, speciellt på sommaren!

Jag tyckte mira var lik dig när hon satt i bumbon :) vet inte varför men jag tyckte det!

KRAM

Emilias sa...

Åh vad mysigt det ser ut :)