SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 29 juni 2010

Hjobadet


Ebba bada massor idag,gick mellan lilla-poolen och vättern,hon gillar att gräva i sanden.


Mira slocknade på min filt,jag la henne så det blev skugga så ingen tror hon låg rakt i solen.

Lucas och Linus har badat hela dagen,från ca 11 till 17:30,dom spriner mellan vättern-lilla och mellan poolen. Helt underbart härligt har det vart idag,jag känner att det bränner på mina axlar=sommar=).

På vägen hem stanna vi och åt kvällsmat på pizzerian,varken barn eller mammor orkade vänta eller fixa nån mat....

Det var inte svårt att lägga barnen idag=)

2 kommentarer:

Malin sa...

Härligt att det äntligen blivit sommar!

Jenny H sa...

Visst är det skönt när det bränner på axlarna!? Inte för mycket men sådär lagom så man känner att sommaren har kommit och att solen gett färg!
Själv får jag ju mest såna där trista fräknar.. Från "Prickigt sommarskinn" till "Prickig korv" är steget inte långt.
Kram!