SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 18 juni 2010

Tjejdag


Ebba i nya skor


Jag fick planteringshjälp


Ebba,Mira och jag har vart i Skövde på förmiddagen,Lucas var med sin farfar,dom har rensat på vår gård och kört till tippen,blev så fint.

Vi tjejer började morgonen på kss,Ebba har gett blod till sköldkörtelprov sen blev det fika och så köpte Ebba en Bamsetidning för hon hade vart så duktig.

Sen bar det av till plantagen,köpte lite blommor och jord. Vi avslutade trippen i skoaffären,köpte ett par nya skor till Ebba,hennes andra var lite för stora men nu kan hon springa fort=).

Ikväll blir det hemmagjord pizza,nya Wallander och godis.

Lycka till alla som ska cykla vätternrundan,jag hejar på Lisa(min frisör)!

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Härligt med en tjejdag!
Åh, nya dojjor! Det betyder att jag får öka farten när jag jagar efter henne ;-)!

Trevlig helg hörrni!

PÖSS!

Anonym sa...

Tack för hejnigen!! det behövdes :)

Kram Lisa