SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 3 september 2010

Åt rätt håll


Ebba är piggare och det firar vi med makaroner och riven ost till frukost. Hon har ätit 1 ägg och några kuddar med yoghurt på 3 dagar,men idag teckna hon äta så då fick hon välja vad hon ville. Lucas blev hemma idag med,han är så hostig på morgonen och då tyckte jag han lika gärna kunde vara hemma,nya tag på måndag. Igår skulle jag och Lucas åka till svampskogen men bilj*veln dog,så vi fick bogseras hem av snälla Fredrik. Idag ska den på reperation,nått med bensinpumpen trodde Martin. Tur jag har så snälla föräldrar som hade svamp som jag fick<3!

4 kommentarer:

Mor sa...

Så skönt att Ebba "piggat" på sig!
Vad tråkigt med bilen:(
(köp er en Mazda så slipper ni såna bekymmer;)
Kram

ylvisen sa...

Skitbil!

Va skönt att hon är piggare!

Malin sa...

Skönt att hon är piggare. Grrr för bilar som går sönder, tråkiga utgifter. Hoppas ni får en bra helg trots lite hängiga barn. Kram

Jenny H sa...

Men vad säger du??? Saabar krånglar väl aldrig!!!! Nej, måste blivit skit i förgasarn eller nåt!
(Alltså punkarBritt... Mazda...Nu får jag nog prata vett med dig tror jag minsann ;)!!)

Gott att höra att Ebba är piggare! När matlusten kommer då flyr bacillerna!

Kram och Trevlig helg!!!