SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 29 september 2010

Fullt upp

Har vi haft idag,har inte ens hunnit ta kort:).
Imorse var jag och Mira med Ebba på ögon,hennes glasögon har försvunnit,men hon behövde nya glas så efter ögon åkte vi och köpte 2 nya par,perfekt med 2 för 1 då har vi ju reserv.
En sväng på apoteket,hämta ut örondroppar till Ebba och ett besök på polarn när jag ändå var i stan
Tog lunch på Max,hem och bytte blöja och gjorde en flaska till Mira som hon fick äta i bilen,hämta Jenny på dagis och in till Skövde igen. Nu var det dax för logoped och specialpedagog,det gick fint,jag ska berätta om lite grejer vi tänkt börja jobba men inte idag...
Hem igen,byta om,vänta in farmor,farfar och Lucas som dom hämtat efter skolan,sen stanna dom här så jag kunde åka till gymmet,core och spinning var det idag,så jobbigt men jäkligt gött efteråt. När jag kom hem sov alla barnen och Martin var hemma från sin golfrunda. Nu har jag avslutat kvällen med ett bad,Berg flyttar in och nu ska jag sova...

Imorgonbitti ska jag plocka kantareller med min mamma,hon vet vart det finns:)

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Oj oj vilken dag!! :) men jag gillart!

Ser fram emot att höra vad det ska jobbas med framöver :)

KRAM

Kristin sa...

Hej!!!
Blidde det någon svamp??? Såg er när ni åkte iväg. Kram Kristin

Jenny H sa...

Du har häcken full kan man säga!!

Tack för att jag fick hänga med till Skövde! Alltid intressant! Kul när det passar tidsmässigt!

Att det blev svamp vet jag redan... Hrm.. Om det nu var sant förstås ;)!

Kram!