SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 4 september 2010

En bra dag

Min bil är lagad,tack Urban(autorecond i Hjo) för jättebra service,snabbt och bilen går bättre än någonsin!!

Hade en helt fantastisk dag på mösseberg,vilket väder vi haft,kul att ha ett skaraborgs-nätverk och få träffa barn i olika åldrar. Trevligt ställe var det med,fina djur och roliga lekparker.
Lucas sover hos farmor och farfar inatt,han ville det.
Jag har vart ute på promenad med mina easytone nu ikväll,jag tycker det känns jobbigare att gå och det är väl meningen,gött!

Nu ett glas rött!

1 kommentar:

Jenny H sa...

Ja den där urban är en riktig klippa! Han är att lita på han! Tur för våra SAABar att vi har en sån vän!

Verkar ångestfyllt att gå med bly i skorna.. Men ska man va fin får man lida pin som mor min skulle sagt...

Kram!