SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 21 september 2010

Värsta dagen..

...på veckan när man jobbar är tisdagar tycker jag,men nu när man är mamma-ledig är det ingen dag som är jobbig,jo såklart vissa dagar är jobbiga men nu är det ingen bestämd veckodag,fattar ni:)?

Imorgon är alla mina barn hemma,skola och dagis är stängt så det blir som en lördag. Skönt att få ta det lugnt på morgonen. Skolan är stängd även på torsdag så då får det bli Lucas-mamma(o Mira)tid.
Har ni reggat er hos Buzzador än? Annars ska ni göra det HÄR jag är med och testar Lovefilm just nu. Kostar inget så det är bara att köra,helt superbra. Jag har sökt till en till kampanj men vet inte om jag kommer med än.






3 kommentarer:

Tess sa...

Nej det har jag faktiskt inte gjort, men nu får jag nog allt gå in och kolla där :)
Kram

Jenny H sa...

Jadå.. för mååånga år sen!

ylvisen sa...

Ja man kanske skulle göra det iaf....

Tittade oxå på Glada hudik, lite rörande!