SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 9 oktober 2008

Ds-träffen idag var väldigt trevlig,vi sjöng,lek och drack kaffe. Jag var duktig och hoppa över kaffebrödet och det var inte vilket kaffebröd som helst,det var wienerbröd,jag älskar wienerbröd!

Nu ska Martin iväg och spela bowling,hoppas dom spöar det andra laget rejält:-D

Jag ska ägna mig åt sjukhuset,du är vad du äter och lyxfällan så jag har fullt upp.
Ebbas nya favoritlek är att gå runt med min gamla väska och lägga ur och i grejer,här kommer en bild på Ebbisen med väska:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er!!
Nu har jag läst allt på hela bloggen i sträck, kul att höra om ert liv. Så himla söt ebba är i tofsar och vad lucas börjar bli lik sin pappa..
Nu ligger sidan under bokmärken, så jag kan följa er var dag :) Ha en fin helg (och kom GÄRNA och hälsa på en dag..