SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 23 oktober 2008

Nyklippt vovve:-)

Idag hade jag data-kurs på jobbet så jag hämtade inte barnen förrän kl:16,vad jobbigt det var. Jag skulle nog aldrig kunna ha ett jobb där man jobbar dagtid jämt,man hann ju inget på eftermiddagen,bara laga mat,äta ,bolibompa och sova. Ebba la sig kl:18 så hon såg ju inte ens bompa idag,hon hade inte velat sova på dagis men efter maten var hon sååå trött så hon ville lägga sig och det är inte ofta hon svarar ja när man frågar om hon vill sova. Fast jobbar man dagtid så får man ju sova längre än till 5 så det kanske är därför jag var lite slö..

Idag har vi fått sten och grejer så nu håller Martin på att förbereda för murning,inte just nu för nu spelar han bowling men förut gjordehan det:-)

Nu är jag pigg igen och har klippt(rakat) Elsa det blev inte mycket kvar av henne men jag hoppas hon tycker att det är skönt
Före:

Efter:

Inga kommentarer: