SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 7 oktober 2008

Jönköpings-tripp..

Igår åkte jag och barnen till Jönköping direkt efter jobbet,vi hälsade på Emma,Tuva och framförallt nya tillskottet Alva,hon var så söt. Ebba var helt tagen och ville klappa,lyfta och bädda om henne. Tack för kaffet Emma:-)
Färska Alva
Söta Tuva

Lucas gillade Emmas hemma-snickrade spis,jättefin!
Ebba testa Alvas liggdel:-)


Idag har dom grävt klart i gropen,äntligen! Så ikväll var Martin ute och började fixa för grunden.
Det kommer bli så bra!

Vi fortsätter med våran gi-mat och det har gått jättebra,igår gjorde jag en jättegod köttfärslimpa med skinka och mozarella-ost i,hittade receptet i en bok jag köpt. Men jag har inte blivit nått piggare än men jag hoppas att det kommer...

Inga kommentarer: