SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 25 oktober 2008

Oj,oj,oj

Vilken dag,jobbade 6-13 sen hem fixa mackor till Lucas och tonfisk-sallad till mig och martin. Sen kom Ebba ny-äten och ny blöja så henne var bara att lägga och sen ge sig ut och hjälpa Martin,mura,såga stenar och hämta cement,phu! Sen in och väcka Ebba och plocka iordning och städa lite lätt. Jag skulle ju laga lax idag hade vi bestämt men jag orkar verkligen inte så vi får köpa nått. Jag fryser om mina fötter och önskar få lägga mig i badet med ett glas vin,så får det nog bli:-)
Imorgon är en ny dag och då ska vi försöka hinna mura tre lager,Jenny skulle kanske ha Ebba på förmiddagen så då ska vi nog hinna det.

Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysig blogg du har!

Skolgatan sa...

Tack Ida:-)