SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 19 oktober 2008

Jag ska bli fru Kraft!!

I fredags var vi på Neverstore på bryggan,allt var jättebra och jag hade ju kul som vanligt:-)
Efter ett tag tjata folk på mig att jag skulle fram till scenen och när jag kom fram gick Martin ner på knä och friade. Jag blev ju chockad men väldigt glad! Så nu surfar jag runt på bröllops-torget,spännande. Jag vill att det ska bli i augusti så det är ju bara att börja fixa med allt.
Ska självklart bli 2009-års bästa fest!

I veckan var Fia här och hälsa på,dom ska få tvillingar i december och hon är så fin med sin mage,Ebba tycker den är väldigt gossig:-)



Igår var det lite slött men det är skönt med sådanna dagar ibland. Idag är Martin och Lucas ute och jobbar. Ebba härmas ju med allt man gör just nu och endel är ju bra medans endel är sämre,tex så ligger ju Lucas ofta på soff-kanten och gissa vem som har börjat göra likadant?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ebba är ju för söt!
Fia och magen lika så!
Och sötast kommer FRU KRAFT att bli, jag längtar!!!!

Emmas keramik sa...

FAAAN va kul!!

Anonym sa...

Fan. såå roligt!!
Grattis till er alla :)

Hälsa Fia oxå, så söt hon va på bilden,,