SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 8 oktober 2008

Idag fick vi veta att Jenny kommer att vicka för Johanna nu när hon ska vara mamma-ledig. Jag vet att Jenny och Ebba kommer passa som handen i handsken:-)ihop,kunde inte få en bättre assistent.

Annars har det inte hänt så mycket,jag har vart hemma med barnen för Lucas har haft krupp-anfall men nu är han i full gång,är ute och snickrar och Martin är ute och fortsätter med bygget. Ebba tittar på sång-hatten,hon härmar dom hela tiden,tror det är jättebra för hennes tecken-träning. Jag har även beställt kika på Ika,hoppades det skulle komma idag men det gjorde det inte. Jag har lagat två olika gi-rätter så nu kan vi smaska,jag åt kassler med broccoli och ost-sås,det var så gott och jag blev proppmätt och trött så jag la mig och vila medans Ebba sov och Lucas kolla på tv. Sen lagade jag typ köttfärssås som Martin har ätit.


Jag har ju även beställt så snygga(hoppas jag)stövlar från Australien som jag väntar på,jag vill ha dom nu!! Det är ju UGG och jag tror dom är väldigt sköna.


Imorgon kommer Camilla och Tuva och hämtar mig och Ebba så ska vi åka på ds-träff i Skövde,det är alltid trevlig.
Lucas ska vara hos moster Jenny under tiden. Tack Jenny!

1 kommentar:

Emmas keramik sa...

Ååå vilka snygga uggs, såg att h&m hade små rosa till tjejer. Det kanske är något för Ebba så matchar ni varandra :)
Kram Emma