SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 21 oktober 2008

Tecken-kurs

Phu,idag har vi vart på tecken-kurs,Martin ringde mig kl 15 och undra om jag visste det och det hade jag ju självklart helt glömt(den började 17 i skövde). Jag ringde Jenny och hon kunde ha barnen,tack syster! Sen åkte vi in med Urban och Camilla för dom går på samma kurs. Bra att få lite upprepning så man laddas om med lite nya tecken.


Ebba är så jäkla härlig nu,när jag kommer och ska hämta henne på dagis så bara rusar hon fram och låter babba,babba(tror hon menar mamma..:-)) och kramas och pussas.
Men hon har även fått en vilja som heter duga,hon kan bli sur och låtsas-gnälla.


Har inte hunnit nått mer idag men här kommer ett kort på Lucas och Martin när dom hade mys i soffan igår:-)

Inga kommentarer: