SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 27 oktober 2010

4 saker

Jag har fått en utmaning av http://ylvisen.blogspot.com/

4 tvprogram jag ser på:Desperate housewives,lyxfällan,Berg flyttar in och robinson.

4 saker jag gjort sen frukost: lämnat Ebba,vart på vinden och letat vinterkläder,druckit 3 koppar kaffe,kollar skolkatalogen.

4 saker jag längtar till: Vår barnfria helg i Stockholm,värme,ett färdigt hus och jul.

4 saker på önskelistan:Att alla får vara friska,fri shoppingpeng,snö på julafton,fred på jorden...

4 saker jag avskyr:djurplågeri,pedofiler,falska människor,skrapa rutorna på bilen.

Jag utmanar:Emmas keramik,livslust på landet,Plösen,Marica.

Lycka till!

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Plösen har ju redan gjort :)

Jenny H sa...

Jag tackar för utmaningen! Jag kan ju göra det TVÅ gånger vettja :)! Då får ni veta massor om mig!!!

Kram!!!

ylvisen sa...

JA! :D