SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 26 oktober 2010

Tisdag

Jag och Mira började dagen med babycafe,Camilla och Alice var med,det är så trevligt tycker jag och Mira verkar gilla det med.

Sen var det bara att rusa upp till skolan för att hämta Lucas som hade med en kompis hem. Sofia och barnen kom och hälsade på,vi drack kaffe och te och snacka skit:)

Nu ikväll har jag och Sofia vart på promenad,gick förbi Mojje och Jenny med en presentpåse för Mojje fyller år idag,grattis till han!:)

Nu är det snart desperate housewives



Mitt bästa!

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Söta ni är! Han blev jätteglad!
Ni vet vad som passar min man :)!

Han hälsar tack igen här i soffan!

Kram!

farmor sa...

Ni verkar att ha haft goda dagar!vad jag uppskattar detta nar jag ar sa langt hemifran!!!!Vi ha r det bra har inte fatt igang vart internet an.Detta ar Indien!!! Kramar fran farfar ,farmor 29g och sol