SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 24 oktober 2010

Familjen är samlad

Gästerna har åkt och familjen är hemma igen. Tack mormor och morfar som hade hand om Lucas och Mira eftersom Martin var på svensexa och jag ville bara bry mig om Ebba och gästerna,vi hade en bra kväll igår åt fläskfilé med kantareller och godis.

Ebba och Felix fixa Ylvas hår:)






Nu leker vi i Ebbas rum,hon leker med sina dockor,lagar mat och bäddar.
Mira leker också med en docka,dom är rätt lika,samma frisyr;)











Ebba tecknar att hon lagar pannkaka!




Ännu ett tack till mormor som klippt Elsa så fint!

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Den där mormorn är snäll hon!

Nu ska jag och mannen kolla på Ace Age 3 som är på TV. Jag har precis visat Mojje hur Ebbisen "tecknar" den filmen :)!

Ses imorrn!

kram!

ylvisen sa...

Tack så mycket igen! Nästa gång ber du mig hålla in magen när du fotar, jag ser ju gravid ut :)