SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 29 oktober 2010

Härliga fredag!
Även om jag är ledig alla dagar så gillar jag helgen.
Nästa vecka är det ju lov så nu är det lång-ledigt,Ebba ska gå till dagis några dagar,så ska jag passa på att ha Lucas och mammatid.

Jag har inte fattat detta med halloween,är det i helgen som det kommer knacka på dörren eller är det nästa helg? Jag måste ju ha godis hemma så dom inte busar med oss...

3 kommentarer:

Jennie sa...

Det är på söndag dom fula ungarna kommer. Halloween är alltid 31 oktober.
Alla helgona är något annat.. :)

Marica sa...

Denna helgen är det, på söndag närmare bestämt :) Troligtvis kommer väl lördagskvällen bli den stora gå ut o busa eller godis kvällen :)

Jenny H sa...

Skönt vi slipper alla utklädda i år då!