SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 7 oktober 2010

Gympa-torsdag

Kollar på Robonson,kul! När jag jobbar är det så tråkigt att följa nått eftersom jag jobbar kväll varannan vecka men nu är jag ju ledig:).

Idag har jag och Ebbisen vart på gymmastik,hon vill hålla handen hela tiden och är lite rädd för dom andra barnen. Idag var hon inte riktigt på hugger i hinderbanan men hon fick göra dom stationerna hon ville,hon tycker det är skoj,blev jätteglad när jag tog fram gympakläder.


Jag har med vart och gymmat,styrkepass. Jag kommer bli starkare än Pippi:). Imorgon ska Ebbas glasögon hämtas,spännande!

3 kommentarer:

Marica sa...

Duktig hon är! Trist att vi inte är i samma grupp nu men vi hann ju prata lite ;)
Spännande med nya glasögon! Gabriel ska ha nya glas men ville inte byta sina bågar för han hitta inga som dög... :)
Vi hörs!

Helene sa...

Sötaste Ebba :) Nu är det bara 1,5 timme kvar på din gissning :) Inte en känning. Buhuuu... Kramar Helene

ylvisen sa...

Hm ser inga bilder... himla ifån, tur jag inte har någon ;)