SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 9 oktober 2010

Dop och middag

Dopet gick fint,20 minuter i kyrkan och god smörgåstårta hemma hos mor och far efter,tack för det och tack för alla fina presenter!



Ebba och Lucas var uppklädda och fina<3


Ikväll har vi haft faddrarna här,Fia och Fredik med Axel och Wilmer. Vi åt grekisk delikatesspanna(finns under mina recept) och till efterrätt blev det Leilas choklad cheesecake. Den var godare än vad jag trodde den skulle vara men om jag ska göra den någon mer gång ska jag nog ha lite mer choklad-aktigt. Tack faddrarna för en trevlig kväll.



Blev även....


Lite nattvard;)!

4 kommentarer:

Fisan sa...

Tack själva för en fin dag och kväll! Och inte minst för förtroendet!
Kram kram!

Jenny H sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Synd bara att man inte kan se alla kort... Beror det på att de är tagna med nya mobilen eller? För det har börjat sen du bytte..

Skolgatan sa...

Jenny testa att trycka på bilden du inte ser,jag vet inte varför det blir så men jag ser inte heller alla bilder men dom kommer fram när jag trycker på dom...

Jenny H sa...

Herregud!! VARFÖR har jag inte testat det??? Jag som brukar va så himla pillig :)!
Tack, nu kan jag ju se!

Kram!