SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 21 oktober 2010

Favorit måltid

Ikväll är Martin iväg med ett grabbgäng och kollar på hockey,äter gott och dricker mycket:).

Det betyder att jag har egenkväll och gissa vad jag har ätit??

Fläsk med löksås,så jäkla gott! Martin tycker inte så mycket om det så bäst att passa på. Vad väljer ni om ni har en egenkväll?

Imorgon kommer världens bästa Ylva och Felix,ska bli trevligt att ha dom här!

6 kommentarer:

ylvisen sa...

Åh tack :)

Ja vad äter jag när jag är själv... Hm... Kommer inte på något eftersom jag lagar den maten som vi äter här hemma vare sig micke gillar det eller inte :)

Jag lagar jämt så mycket mat att när jag ibland är själv äter fil och flingor, ja det blir nog mitt svar ha ha...

Ses imorgon!

Jenny H sa...

Eftersom jag tycker det är trist att laga mat till mig själv så blir det oftast något lätt... Men hade jag haft lust att laga mat skulle det bli kålsoppa med frikadeller! Så jäkla gott! En soppa som min man aldrig skulle vilja komma i närheten!

Har föresten ett nytt datum till dig till nästa "symöte". Tar det imorgon!

Sov gott!

Anonym sa...

Laga mat är tråkigt. Det skulle nog bli en tv-kväll med en film som Jocke inte gillar istället. Kanske lite godis till också ;-)

Mor sa...

Du kunde väl ringt!!???
(Mycke mumsigt längtar)men när jag är själv blir det fiskbullar i hummersås!!
Enkelt och SUPERGOTT!!!(faktiskt)
men det är bara jag som gillar detta tyvärr;(
Kram!

Rebecca sa...

Jag har egenkväll idag! Erik är med killarna. Jag ska äta hemmagjord pizza med massor av mozarellaost. Sedan lite lösgodis och "Sex and the City". Nice!

Mor sa...

OOO JA Jenny kul att du har smak kålsoppa mä frikadeller MUMS MUMS!!
Tyvärr så gillar jag all mat
(What ever) sätter sina spår;(((
Kram!