SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 29 januari 2011

Deppig


Var inte alls kul att vakna upp på Skolgatan idag,jag hade sett fram emot en helg i götet:(.

Jag hade tråkigt så vi bestämde oss för att göra nått,blev en sväng till Skövde,kika runt i affärer och handla lite mat.

Köpte filmen "i rymden finns inga känslor",den ska vi se efter fångarna på fortet.



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Det blir aldrig som man tänkt sig....

ylvisen sa...

Jag hade gärna vaknat på Skolgatan :) nä jag förstår.... Du får meddela sen hur filmen var.

Synd att du inte hann testa göteborgsvarvet...

Helene sa...

Tråkigt :( Mammalediga som vi är så kanske vi skulle ta en promenad en dag? Hör av dig om du känner för det. Kram