SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 14 januari 2011

Västerås:)




Idag åker jag och Ebba till denna söta killen:).
Vi ska bo hos dom tills på söndag,ska bli så kul att få träffa Ylva,vi lärde känna varandra genom att jag sökte efter nån annan ds-förälder på liberos sida. Felix fyller i slutet av februari så det skiljer ca 6 veckor på dom. Ebba har tittat på kort på Felix idag och ser lycklig ut,hon brukar vara lite rädd för han men hon kanske har tuffat till sig.

Ska bli kul att komma iväg med bara Ebba också.

Ylva och jag ska dricka vin och prata skit,jag kommer vara ännu mera träningstaggad när jag åker därifrån för Ylva är helt galen,springer som en idiot;) och jäkligt fit,kanske är för att hon springer som en idiot....

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Ha ha, va tokig du är!! Tack snälla iaf! Ska bli så kul att ni kommer!

Jag visade Ebba imorse för Felix och han såg lite fundersam ut :) men han härmade mig och gjorde hennes tecken.

Jenny H sa...

Ni kommer bergis få en kanonhelg!!! Och Ylva är inte bara en fit mamma, hon är snygg också!

Kram på er!

Nyinflyttad sa...

Härligt det låter! ha en riktigt bra helg!
Kram