SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 30 januari 2011

Utedag

Vilket härligt väder det har vart idag. På förmiddagen var vi med familjen Erninge och grilla korv,så fint nere vid vättern.

När vi kom hem värmde vi oss en stund sen tog jag och Fia en långpromenad,sen hem laga mat och dra på handboll.

Nu är alla och allt tvättat för det är nackdelen med eld,allt stinker. Men det är det värt för det är så skönt att vara ute.









3 kommentarer:

Jenny H sa...

Får jag sno bilden på Ebba när hon äter korv?
Fantastiskt vacker bild tycker jag!

Kram!

farmor sa...

Vilken härlig dag och vad jag blir sugen på korv!!!Här finns bara kycklingkorv och den smakar sådär.
Kramar farmor

ylvisen sa...

Vilken härlig dag, underbar bild på Ebba!