SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 9 januari 2011







Jag,Lucas och Ebba har vart ute och skulle åka skridskor men det var nyspolat så det funkade tyvärr inte,vi tog en sväng med pulkan istället.
Sen gick vi hem och bytte tjej,Ebba fick stanna hos pappa och Mira följde med till ica,hon gillar sin pulka:). Det är verkligen snorhalt ute men vi klarade oss utan att vurpa.

Till kvällsmat blev det hemmagjord pizza,imorgon börjar allvaret,mindre skitmat och mer träning,nån mer än jag som tänkt det?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

japp! Jag har oxå tänkt det! Mindre skitmat å mer träning... (ja, träning i karlstadodellen alltså! Inte trodde du väl att jag menade gymträning?!)

ses imorgon!

ylvisen sa...

Ja är på det vet du, det blir en ganska nyttig weekend hos mig i helgen, bara så du vet så du inte blir besviken :)

Fast vin självklart, kaffe och choklad....