SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 3 januari 2011

Konstigt




Att barnen ska vara precis vid benen när man laga mat?

Idag har vi vart i pulkabacken,vi flög i guppen,kul! Jag tog lite bilder med nya kameran så dom kanske jag lägger upp senare. Håller på att fixa tillbakablick på 2010 också så det kanske också kommer ikväll. Först ska jag se familjen annorlunda,äntligen:)!


Imorgon ska vi nog bada på arenan med kusinerna från Göteborg,får hoppas dom är friska så dom kan komma och bo här en natt,var längesen vi sågs allihop.


Det var så fint på himlen när vi åkte hem från Skövde,tyvärr är inte kameran i mobilen så bra och så tog jag genom rutan...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: