SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 23 januari 2011

Söndag

Idag gjorde vi min absoluta favoriträtt till lunch,raggmunk och fläsk,så gott!
Ebba hjälpte mig med att skala potatis och röra i smeten. Sen åt hon med god aptit,det gjorde vi allihop utom Lucas men det hade ingen räknat med. Han smakade iallafall tillslut och då gillade han det.

Har vart handbolls-skola också,Lucas tycker det är jättekul. Annars har vi ägnat den mesta tiden på Lucas rum och byggt lego,jag tänkte försöka få ihop hans skepp och se om alla bitar finns men vilken tid det tar och vad jobbigt det är när man inte hittar bitar,gha jag blir galen men jag skulle aldrig ge mig,ihop ska dom men vi har inte ens fått ihop ett skepp idag så det tar nog ett tag:),tror nog några småbitar har hamnat i dammsugaren...

Imorgon är det måndag,ny vecka och nya tag,som vanligt:)!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jenny H sa...

Det är riktigt kul att bygga med lego! Speciellt om man har någon ritning att bygga efter också!
Lycka te med resten!
Ses snart!
Kram!