SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 18 januari 2011

Idag är det ingen vanlig dag...

För idag är det Ebbas födelsedag,hurra,hurra!




För 5 år sedan låg jag med en liten tjej på magen efter en otroligt snabb förlossning. Vi kom in 7:18 och 7:33 var hon ute. Det var nog runt den här tiden 8:00 som vi fick beskedet om misstankar att hon hade ds. Det var mycket som snurrade i huvudet då,endel har löst sig på bästa sätt,dagis,kompisar och hur det skulle bli för Lucas och endel snurrar fortfarande...

Men vi har lärt oss att livet inte alltid blir som man tänkt sig och det tackar jag för.


- Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer:

Kerstin B sa...

Grattis STORA tjejen. Många kramar från Clara Olle Kerstin och Fredrik

Mor sa...

Massor med grattiskramar till våran goa Ebba<3<3<3
Mormor o Morfar

Jenny sa...

Grattis till er fina tjej!

ylvisen sa...

Det största grattiset kommer här! GRATTIS Gumman :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen söta EbBA många grattis kramar från moster å kusinerna KrAm kRam

ylvisen sa...

Grattis igen... snodde en bild hos dig!

Jenny H sa...

Åh nu trillar de en tår! Jag kan inte tänka mig en värld utan er Ebba. Det hon fyller livet med är mer än någon som inte upplevt den kärleken kan förstå.
Grattis igen älskade Ebba!

Kram jenny, mojje å kissen förståss!

Marica sa...

Grattis från oss längre bort på gatan :)

Nyinflyttad sa...

GRATTIS till Ebba!

Kristin sa...

Gratis Grattis till Ebba idag♥

Erika sa...

Grattis till Ebba!!!!