SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 29 mars 2011

Dåligt bloggande...

Fy vad kass jag vart på att blogga. Idag har vi vart på babycafe och vi hade Elin och Oskar med oss,jag glömde tyvärr ta kort på söte-Oskar men jag har fått gosa med honom,6 veckor gammal bara:).

Sen har vi vart hos Sofia och barnen,druckit kaffe,Lucas stanna och lekte med Linus.

Fy jag blir så ledsen när man läser om att Linda har somnat in idag,jäkla cancer,tänk att få lämna sina små barn:'(.

Snart blir det promenix med Fisan!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jag rockar fett! sa...

:(

Jenny H sa...

Sv: ja..... Jag har nog bestämt mig.. Tror jag kommer bli nöjd när jag väl har lärt mig den.. Men det är ju bra, då kan vi ju jämföra sen ;)!

Ni verkar ha haft en fin dag!
Sorgligt med Linda... Livet är inte rättvist någonstans..

Kram!