SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 16 mars 2011

Kräkas




Idag kör jag ett tecken som passar oss nu... Lucas började kräkas vid halv 4 inatt/morse sen har han fortsatt.

Mira vaknade igårkväll och var jätteledsen,hostade och snorade,hon fick kolla på big brother med mig sen sov hon till 7,Ebba är inte bra vill helst ligga på golvet.
Snälla värmen kom och utrota alla baciller...

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Helene sa...

Men fy då! Krya på er. Kram

Jenny sa...

Krya på er!

Jenny H sa...

Oj! Nämen era stackare! nu fick jag svar på mitt sms :)!
Det här är ju helt sjukt hur bacillerna bara snurrar runt runt! Nej nu får det va bra!! Krya på er nu så ska jag göra detsamma!

Du är så duktig med stickningen! Jag ska hjälpa dig så fort jag är på bena igen! Orkar du inte vänta så köper du en uppsättning strumpstickor och garn till och börjar med andra strumpan!

Massa kramar!