SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 6 mars 2011

Hemma

Igår hade vi mello-kväll,Ebba trivdes:)



Tacos,chips,godis och dans:)

Idag åkte vi hem efter frukost,resan gick bra.
Jag var trött när vi kom hem så jag la mig med barnen och halvsov till en film innan det var handbollsträning.



Tog en liten promenad efter handbollen,det var så fint över Vättern.

Till sist säger vi GRATTIS till barnens kusin Agnes som fyller 2 år och GRATTIS till Ebba som har namnsdag.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Mor sa...

Grattis till Ebbagumman på namnsdagen i efterskott...:))
Kram!

Jenny H sa...

Vättern är fantastisk nu! Älskar mina morgonpromenader som avslutas med strandpromenaden! Så fint med isen och ljuset!

Grattis till ebbisen!!

Kram!