SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 3 mars 2011

Teckenkurs

Igår var jag på teckenkurs,det är så roligt och jag lärde mig massa nya ord som vi kommer upprepa nästa gång och det känns som det behövs. Varje gång man har vart på kurs så tänker man att nu jäklar ska vi bli bättre på att teckna men nee vi är bra på dom vi kan men måste verkligen börja använda fler,så än en gång,nu jäklar!!




Teckna

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Ja nu jävlar! :)

Jenny H sa...

Åh vad kul att ni fick lära er massa nytt!! Du får ha privat lektion med mig och C sen :)! Nästa vecka får du i alla fall sällskap av mig igen!

Sv: Det gick bra igår. Han är trött men det blir ju så. Bloggar om det senare så då kan du läsa!

Kram!