SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 26 mars 2011

Ooo jag är mätt...

Vart hos mamma och pappa på trerätters,ursäkta bilderna men iphonen tar inte bra kort.



Grattis-skål i rosa bubbel,detta var mamma och pappas 35-års present till Martin. Jag fick också min present,presentkort hos frisören,perfekt eftersom jag ska dit i veckan.


Förätten var avokadokräm med räkor(dom fick Martin) och en smördegsrulle med cheddarost(tror jag det var) mums vad gott,här började magen redan säga tack för maten jag är mätt



Varmrätt var black and white med trattkantareller och morotssallad,oj vad gott,nu säger magen nästan stopp...



Efterrätten glömde jag ta kort på men det var frukt med choklad på som man grillade lite i ugnen,den hade man glass till,jättegott men nu sa magen stopp,proppmätt så jag orkade inte allt...



Sen var det ännu en kaka till kaffet och ja fast magen sa stopp,proppmätt så gick det ner en sån med:)

Lucas ville sova kvar så vi fick bara med
2 barn hem.

Tack mamma för jättegod mat!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Gud va gott!!

ylvisen sa...

Gud va gott!!

Jenny H sa...

Men oj vilket kalas! Såg alldeles fantastiskt gott ut!

Kram!