SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 18 mars 2011

Idag är ingen vanlig dag....

För idag är det min födelsedag:). Blivit firad med sång,frukost och presenten visade Lucas på ipoden,det hade hänt grejer på mitt bankkonto,precis som jag önskat! Blir nya vårkläder:).

Vädret är ju inte vad jag önskat,idag börjar ju våren enligt mig...



Igår var det ingen snö på studsmattan:(

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

Camilla sa...

Ett stort grattis till dig, ha en bra dag.
Kram från Camilla & co.

Jenny H sa...

Grattis grattis finaste Jessica!!!
En konstig start på våren det här....

Kram från mig o moj o bull

Jag rockar fett! sa...

Grattis gumman! Du är bäst! Köp nå snyggt! Martin är för snäll! Kan han lära Micke tro?

Jenny sa...

Grattis! Ha en härlig dag!
Kram Jenny

Kristin sa...

Grattis på födelsedagen

Marica sa...

Grattis här med :) från oss längre bort på gatan! Kram!

Fort å jävligt rätt sa...

Grattis min fina vän. Håller me Ylva, du e BÄST!!!

PUss Puss