SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 25 mars 2011

Fitline

Igår hade vi tjejträff hos Sofia,hon bjöd på jättegod mat. Sen kom en tjej från Hjo och berättade om fitline.



Vi fick testa och dricka morgon och kvällsdrink,morgondrinken satte fart på blodet,man blev varm efter bara nån minut,häftigt. Dock kostar det endel men har man migrän,värk eller nått annat så är det ju helt klart värt att testa det.

Mycket trevlig kväll var det som vanligt när vi träffas:).

Idag är det fredag och det vet vi ju alla vad det betyder;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Ja va trevligt det va! Och häftigt med drinkarna! Har dock inte sovit så dåligt på länge som jag gjorde i natt.... Men det blev väl en chock för kroppen när den fick massa nyttigheter :)!
Kul att alla sex va med den här gången! Det va längesen ju!
Nej, dags för jobb! Ses om 50!

Kram!

Anonym sa...

Måste bara göra ett inlägg här:) Jag har druckit Fitlines drycker i över 1 år nu o jag känner mig som en ny människa. Jag var ständigt trött,behövde gå ner i vikt vilket jag gjort med hjälp av detta. Är nu pigg o känner mig annorlunda i hela kroppen. Håret växer som ogräs igen, magen har återfått sina rutiner:)Och även om man inte har några större bekymmer är det nog ganska bra för kroppen detta, så har man möjlighet tycker jag man ska prova. Men det tar ett tag innan man märker skillnad, kan tom gå åt motsatt håll i början men det är för att kroppen rensar ur o allt.
Mvh Frida lagerin