SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 18 februari 2010

Full fart...

i magen,jäklar vilka kickar den kan få till,så häftigt när man verkligen känner foten och kan hålla på den med handen,jag gillar mitt gravida tillstånd även om jag längtar så efter att få se vad det är som döljer sig där inne:-)

Ebba är inte bättre,hon hostar och snorar hela nätterna. Nu tittar hon på sin nya favoritfilm,Ronja Rövardotter.

Här blir det kaffe sen städ och tvätt.

4 kommentarer:

Mor sa...

Hmm!! det är nog en liten Zlatan där inne ;0)
Kram

Kristin sa...

Åhh, vad mysigt med en liten bebis imagen. Njut av de härliga sparkarna. Den känslan är enorm och obeskrivlig!!!
Krya på er kramar
Kristin♥

Jenny H sa...

Härligt att känna den lilla foten sparka! H*n tänker väl bara tala om att det SNART är dags att titta ut.. :-)

Lilla Ebba... Inte lätt att vara liten och sjuk.. Puss till henne..

Ha en fin kväll!

Kram!

Johanna sa...

sparkarna är mina finaste och mest dyrbara minnen av alla mina barn (Mejas sparkar får jag ju dock uppleva nu när hon sover hos oss)
Kramar, hoppas ni blir friska snart!!!